Toggle navigation
English
Norsk
Norsk
English
Norsk
Administrasjon
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Det utdanningsvitenskapelige fakultet
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
Vis innførsel
Hjem
Det utdanningsvitenskapelige fakultet
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
School-based mentors’ affective commitment to the mentor role: Role clarity, self-efficacy, mentor education and mentor experience as antecedents
Lejonberg, Eli
;
Christophersen, Knut-Andreas
Journal article
; PublishedVersion
; Peer reviewed
Åpne
vol13issue2-paper-04-2.pdf (583.3Kb)
År
2015
Permanent lenke
http://urn.nb.no/
URN:NBN:no-56458
Del av
Lejonberg, Eli (2016) Hva kan bidra til god veiledning? - En problematisering basert på veilederes og veisøkeres perspektiver på veiledning av begynnende lærere. Doctoral thesis.
Metadata
Vis metadata
Finnes i følgende samling
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
[712]
Originalversjon
International Journal of Evidence Based Coaching and Mentoring. 2015, 13 (2)
Sammendrag
The current issue and full text archive of this journal is available at http://ijebcm.brookes.ac.uk/
Søk i hele DUO
Kun denne samlingen
For studenter / ansatte
Levere masteroppgave
Tilgang til lukket materiale
Bla i:
Alle enheter
Enheter og samlinger
Dato
Forfatter
Tittel
Denne samlingen
Dato
Forfatter
Tittel
For bibliotekansatte
Logg inn
RSS