Toggle navigation
English
Norsk
Norsk
English
Norsk
Administrasjon
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Det utdanningsvitenskapelige fakultet
Institutt for spesialpedagogikk
Special needs education
Vis innførsel
Hjem
Det utdanningsvitenskapelige fakultet
Institutt for spesialpedagogikk
Special needs education
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Individualized Education Plans during the Covid-19 school lockdown in Norway. A quantitative study on teachers’ self-reported success of online teaching
Sætra, Liv Jorunn
Master thesis
Åpne
IEP-and-Covid-M ... -2021-Liv-Jorunn-S-tra.pdf (3.006Mb)
År
2021
Permanent lenke
http://urn.nb.no/
URN:NBN:no-90389
Metadata
Vis metadata
Finnes i følgende samling
Special needs education
[179]
Sammendrag
Sammendrag ikke registrert.
Søk i hele DUO
Kun denne samlingen
For studenter / ansatte
Levere masteroppgave
Tilgang til lukket materiale
Bla i:
Alle enheter
Enheter og samlinger
Dato
Forfatter
Tittel
Denne samlingen
Dato
Forfatter
Tittel
For bibliotekansatte
Logg inn
RSS