Toggle navigation
English
Norsk
Norsk
English
Norsk
Administrasjon
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Det utdanningsvitenskapelige fakultet
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
Vis innførsel
Hjem
Det utdanningsvitenskapelige fakultet
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Ambulating teachers. A case study of bilingual teachers and teacher collaboration
Dewilde, Joke
Doctoral thesis
Åpne
PhD-Dewilde.pdf (2.069Mb)
År
2013
Permanent lenke
http://urn.nb.no/
URN:NBN:no-58397
Metadata
Vis metadata
Finnes i følgende samling
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
[712]
Sammendrag
Sammendrag ikke registrert.
Søk i hele DUO
Kun denne samlingen
For studenter / ansatte
Levere masteroppgave
Tilgang til lukket materiale
Bla i:
Alle enheter
Enheter og samlinger
Dato
Forfatter
Tittel
Denne samlingen
Dato
Forfatter
Tittel
For bibliotekansatte
Logg inn
RSS