Toggle navigation
English
Norsk
Norsk
English
Norsk
Administrasjon
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Det utdanningsvitenskapelige fakultet
Institutt for pedagogikk
Institutt for pedagogikk
Vis innførsel
Hjem
Det utdanningsvitenskapelige fakultet
Institutt for pedagogikk
Institutt for pedagogikk
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Governance and Education for All: an Analysis of the Contribution of Community-managed Schools to Reaching Education for All in Nepal
Roka, Tulendra Bahadur
Master thesis
Åpne
EDU4490-Tulendra-Bahadur-Roka.pdf (1.142Mb)
År
2014
Permanent lenke
http://urn.nb.no/
URN:NBN:no-49924
Metadata
Vis metadata
Finnes i følgende samling
Institutt for pedagogikk
[2445]
Sammendrag
This studies the nature and reason to education decentralization in Nepal, the adjustment of the schools in the new situation, and perception of the stakeholders on quality, equity and relevance of education.
Søk i hele DUO
Kun denne samlingen
For studenter / ansatte
Levere masteroppgave
Tilgang til lukket materiale
Bla i:
Alle enheter
Enheter og samlinger
Dato
Forfatter
Tittel
Denne samlingen
Dato
Forfatter
Tittel
For bibliotekansatte
Logg inn
RSS