Hide metadata

dc.date.accessioned2019-04-22T09:56:43Z
dc.date.available2019-04-22T09:56:43Z
dc.date.created2018-06-04T12:04:02Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationFrøjd, Ylva . Global dannelse i møte med Operasjon Dagsverks testimonials. Norsklæreren. 2018, 42(2), 58-69
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/67744
dc.description.abstractTradisjonelt og fortsatt er det slik at bærebjelken for elevenes dannelse i norsk skole ligger i norsk¬faget. I vår tid er dannelse ikke minst et spørsmål om global dannelse, det vil si dannelse som et svar på globale utfordringer.en_US
dc.languageNB
dc.titleGlobal dannelse i møte med Operasjon Dagsverks testimonialsen_US
dc.title.alternativeNBNorsk, bokmålNorwegian, bokmålGlobal dannelse i møte med Operasjon Dagsverks testimonials
dc.typeJournal articleen_US
dc.creator.authorFrøjd, Ylva
cristin.unitcode185,14,35,0
cristin.unitnameInstitutt for lingvistiske og nordiske studier
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1
dc.identifier.cristin1588736
dc.identifier.bibliographiccitationinfo:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:journal&rft.jtitle=Norsklæreren&rft.volume=42&rft.spage=58&rft.date=2018
dc.identifier.jtitleNorsklæreren
dc.identifier.volume42
dc.identifier.issue2
dc.identifier.startpage58
dc.identifier.endpage69
dc.identifier.urnURN:NBN:no-70922
dc.type.documentTidsskriftartikkelen_US
dc.type.peerreviewedPeer reviewed
dc.source.issn0332-7264
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/67744/1/YF%2Bi%2BNorskl%25C3%25A6reren.pdf
dc.type.versionPublishedVersion
dc.relation.projectNFR/237422


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata