Toggle navigation
English
Norsk
Norsk
English
Norsk
Administrasjon
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Det utdanningsvitenskapelige fakultet
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
Vis innførsel
Hjem
Det utdanningsvitenskapelige fakultet
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Når åpne spørsmål ikke er åpne: - Hva karakteriserer lærerspørsmål i en litterær samtale?
Andersson-Bakken, Emilia
Journal article
; AcceptedVersion
; Peer reviewed
Åpne
Andersson-Bakken-Nordic-Studies-in-Education.pdf (312.7Kb)
År
2015
Permanent lenke
http://urn.nb.no/
URN:NBN:no-55300
Del av
Andersson-Bakken, Emilia (2015) Læreres bruk av spørsmål og responser i helklasseundervisning på ungdomstrinnet. Doctoral thesis.
Metadata
Vis metadata
Finnes i følgende samling
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
[712]
Originalversjon
Nordic Studies in Education. 2015, 34 (03-04), 280-298
Sammendrag
Nordic Studies in Education. 2015, 34 (03-04): https://www.idunn.no/np/2015/03-04/
Søk i hele DUO
Kun denne samlingen
For studenter / ansatte
Levere masteroppgave
Tilgang til lukket materiale
Bla i:
Alle enheter
Enheter og samlinger
Dato
Forfatter
Tittel
Denne samlingen
Dato
Forfatter
Tittel
For bibliotekansatte
Logg inn
RSS