Hide metadata

dc.contributor.authorSæterlid, Irene Holm
dc.date.accessioned2015-09-07T22:04:24Z
dc.date.available2015-09-07T22:04:24Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationSæterlid, Irene Holm. Skulevegring Når skulen vert ein vanskeleg stad å vere. Master thesis, University of Oslo, 2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/45713
dc.description.abstractOppgåva er ei kvalitativ undersøking av utfordringar kring skulevegringsproblematikk. Intensjonen var å få tak i korleis elevane årsaksforklarar det å ikkje klare å møte på skulen, og kva som har vore til hjelp for å komme vidare. Sjølv om det var nokre likskapar mellom informantane sine oppleving kring skulevegring, er kva enkelt si oppleving unik. Angst kom fram som hovudårsak hos to av informantane, medan den tredje sine vanskar kanskje kom av ustabile og svake kommunikasjonsferdigheter i familien.nor
dc.language.isonor
dc.subjectSkulevegring
dc.subjectangst
dc.subjectsjenanse
dc.subjectmobbing
dc.titleSkulevegring Når skulen vert ein vanskeleg stad å verenor
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2015-09-07T22:07:13Z
dc.creator.authorSæterlid, Irene Holm
dc.identifier.urnURN:NBN:no-49698
dc.type.documentMasteroppgave
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/45713/7/Skulevegring--Nr-skulen-vert-ein-vanskeleg-stad--vere.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata