Hide metadata

dc.contributor.authorDang, Tuong-Vy
dc.date.accessioned2014-09-08T22:06:13Z
dc.date.available2014-09-08T22:06:13Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationDang, Tuong-Vy. Sosiale medier og endringsprosesser. Master thesis, University of Oslo, 2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/40822
dc.description.abstractDette er en studie om sosiale medier og endringsprosess. I dagens teknologiske samfunn oppstår det ulike utfordringer og muligheter når det gjelder for eksempel sosiale medier. Det forventes nesten at bedrifter bør bruke det i sin bedrift, men det er ikke alle som vet hvordan de skal bruke det og hvorfor de bør bruke det. Dette er en casestudie av Bedriften. Å se hvorfor de har valgt å satse på sosiale medier i sin bedrift, hvordan endringsprosessen har vært og hvilke resultater de har fått i dag.nor
dc.language.isonor
dc.subjectEndringsprosess
dc.subjectsosiale
dc.subjectmedier
dc.subjectcasestudie
dc.subjectintervju
dc.subjectanleggsbransjen
dc.titleSosiale medier og endringsprosessernor
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2014-09-09T22:03:02Z
dc.creator.authorDang, Tuong-Vy
dc.date.embargoenddate3017-03-17
dc.rights.termsDette dokumentet er ikke elektronisk tilgjengelig etter ønske fra forfatter. Tilgangskode/Access code A
dc.identifier.urnURN:NBN:no-45525
dc.type.documentMasteroppgave
dc.rights.accessrightsclosedaccess
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/40822/1/Dang_Master.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata