Hvordan skal elever raskt få egnet støtte og opplæring når læringsutfordringer oppstår? En studie om hvordan skoleledere fortolker og iverksetter arbeidet med intensiv opplæring.
dc.contributor.author | Basmadjian, Daniel | |
dc.date.accessioned | 2023-02-07T23:00:06Z | |
dc.date.available | 2023-02-07T23:00:06Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Basmadjian, Daniel. Hvordan skal elever raskt få egnet støtte og opplæring når læringsutfordringer oppstår? En studie om hvordan skoleledere fortolker og iverksetter arbeidet med intensiv opplæring.. Master thesis, University of Oslo, 2022 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/99762 | |
dc.description.abstract | nob | |
dc.language.iso | nob | |
dc.subject | ||
dc.title | Hvordan skal elever raskt få egnet støtte og opplæring når læringsutfordringer oppstår? En studie om hvordan skoleledere fortolker og iverksetter arbeidet med intensiv opplæring. | nob |
dc.type | Master thesis | |
dc.type | Group thesis | |
dc.date.updated | 2023-02-07T23:00:06Z | |
dc.creator.author | Basmadjian, Daniel | |
dc.type.document | Masteroppgave | |
dc.type.document | Gruppeoppgave |
Files in this item
Appears in the following Collection
-
Utdanningsledelse [435]