Hide metadata

dc.contributor.authorBjerke, Mari Emma Odberg
dc.date.accessioned2023-02-07T23:00:03Z
dc.date.available2023-02-07T23:00:03Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationBjerke, Mari Emma Odberg. Hvordan skal elever raskt få egnet støtte og opplæring når læringsutfordringer oppstår? En studie om hvordan skoleledere fortolker og iverksetter arbeidet med intensiv opplæring.. Master thesis, University of Oslo, 2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/99761
dc.description.abstractnob
dc.language.isonob
dc.subject
dc.titleHvordan skal elever raskt få egnet støtte og opplæring når læringsutfordringer oppstår? En studie om hvordan skoleledere fortolker og iverksetter arbeidet med intensiv opplæring.nob
dc.typeMaster thesis
dc.typeGroup thesis
dc.date.updated2023-02-07T23:00:03Z
dc.creator.authorBjerke, Mari Emma Odberg
dc.type.documentMasteroppgave
dc.type.documentGruppeoppgave


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata