Hvordan skal elever raskt få egnet støtte og opplæring når læringsutfordringer oppstår? En studie om hvordan skoleledere fortolker og iverksetter arbeidet med intensiv opplæring.
dc.contributor.author | Bjerke, Mari Emma Odberg | |
dc.date.accessioned | 2023-02-07T23:00:03Z | |
dc.date.available | 2023-02-07T23:00:03Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Bjerke, Mari Emma Odberg. Hvordan skal elever raskt få egnet støtte og opplæring når læringsutfordringer oppstår? En studie om hvordan skoleledere fortolker og iverksetter arbeidet med intensiv opplæring.. Master thesis, University of Oslo, 2022 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/99761 | |
dc.description.abstract | nob | |
dc.language.iso | nob | |
dc.subject | ||
dc.title | Hvordan skal elever raskt få egnet støtte og opplæring når læringsutfordringer oppstår? En studie om hvordan skoleledere fortolker og iverksetter arbeidet med intensiv opplæring. | nob |
dc.type | Master thesis | |
dc.type | Group thesis | |
dc.date.updated | 2023-02-07T23:00:03Z | |
dc.creator.author | Bjerke, Mari Emma Odberg | |
dc.type.document | Masteroppgave | |
dc.type.document | Gruppeoppgave |
Files in this item
Appears in the following Collection
-
Utdanningsledelse [435]