Hide metadata

dc.date.accessioned2013-03-12T08:11:20Z
dc.date.available2013-03-12T08:11:20Z
dc.date.issued2007en_US
dc.date.submitted2007-05-30en_US
dc.identifier.citationSkorve, Espen. Strategisk EVUlusjon. Masteroppgave, University of Oslo, 2007en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/9714
dc.description.abstractHvordan kan formalisert etter- og videreutdanning utformes for å bidra til å utvikle strategisk, taktisk og operativ endringskompetanse på organisatorisk nivå? Hva er organisatorisk endringskompetanse? Hva må til for at individuell læring skal medføre organisatorisk læring? Og hvilke føringer legger teoriene om lærende organisasjoner for utformingen av og undervisningen i et utdanningsprogram med organisasjonslæring som overordnet formål? Disse spørsmålene er tema for denne oppgaven. Med utgangspunkt i et konkret case argumenteres det for nødvendigheten av å utvikle en organisasjonsdidaktikk basert på organisatorisk læringsteori. Videre skisseres det et mulig utgangspunkt for arbeidet med dette.nor
dc.language.isonoben_US
dc.titleStrategisk EVUlusjon : Fra individuell læring til organisatorisk endringskompetanse. Fra læringsteori til undervisningspraksis.en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.date.updated2007-06-28en_US
dc.creator.authorSkorve, Espenen_US
dc.subject.nsiVDP::420en_US
dc.identifier.bibliographiccitationinfo:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:dissertation&rft.au=Skorve, Espen&rft.title=Strategisk EVUlusjon&rft.inst=University of Oslo&rft.date=2007&rft.degree=Masteroppgaveen_US
dc.identifier.urnURN:NBN:no-15045en_US
dc.type.documentMasteroppgaveen_US
dc.identifier.duo61088en_US
dc.contributor.supervisorJens Kaasbøl og Leif Lahnen_US
dc.identifier.bibsys070888310en_US
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/9714/1/Skorve.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata