Hide metadata

dc.contributor.authorHeggdal, Marte Ulrikke Nordbye
dc.date.accessioned2022-09-21T22:04:11Z
dc.date.available2022-09-21T22:04:11Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationHeggdal, Marte Ulrikke Nordbye. Læringskultur for overlevelse - En scoping review om lederens rolle i læringskultur på arbeidsplassen, og trender i lys av Covid-19 pandemien. Master thesis, University of Oslo, 2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/96898
dc.description.abstractnob
dc.language.isonob
dc.subjectLederstil
dc.subjectExploration og exploitation
dc.subjectPsykologisk trygghet
dc.subjectLæringskultur
dc.subjectReflekterende praksis
dc.subjectLederens rolle
dc.subjectDigitale verktøy
dc.subjectCovid-19 pandemien
dc.titleLæringskultur for overlevelse - En scoping review om lederens rolle i læringskultur på arbeidsplassen, og trender i lys av Covid-19 pandemiennob
dc.title.alternativeLearning culture for survival - A scoping review of the leader's role in learning culture in the workplace, and trends in light of the Covid-19 pandemiceng
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2022-09-22T22:02:55Z
dc.creator.authorHeggdal, Marte Ulrikke Nordbye
dc.type.documentMasteroppgave


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata