Hvordan kan lærere bidra med å fremme resiliens hos barn med flyktningbakgrunn?
dc.contributor.author | Folstad, Helena Iankova | |
dc.date.accessioned | 2022-09-21T22:02:52Z | |
dc.date.available | 2022-09-21T22:02:52Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Folstad, Helena Iankova. Hvordan kan lærere bidra med å fremme resiliens hos barn med flyktningbakgrunn?. Master thesis, University of Oslo, 2022 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/96854 | |
dc.description.abstract | nob | |
dc.language.iso | nob | |
dc.subject | ||
dc.title | Hvordan kan lærere bidra med å fremme resiliens hos barn med flyktningbakgrunn? | nob |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2022-09-22T22:01:25Z | |
dc.creator.author | Folstad, Helena Iankova | |
dc.type.document | Masteroppgave |
Files in this item
Appears in the following Collection
-
Institutt for pedagogikk [2445]