Hide metadata

dc.contributor.authorSkarstein, Jan-Erik Kårvatn
dc.date.accessioned2022-09-07T22:00:44Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationSkarstein, Jan-Erik Kårvatn. Musikk som metode i skolen. En scoping review om metodisk bruk av musikk i skolen for mennesker med autismespekterforstyrrelser.. Master thesis, University of Oslo, 2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/96197
dc.description.abstractnob
dc.language.isonob
dc.subject
dc.titleMusikk som metode i skolen. En scoping review om metodisk bruk av musikk i skolen for mennesker med autismespekterforstyrrelser.nob
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2022-09-07T22:00:44Z
dc.creator.authorSkarstein, Jan-Erik Kårvatn
dc.date.embargoenddate3022-06-01
dc.rights.termsDette dokumentet er ikke elektronisk tilgjengelig etter ønske fra forfatter. Tilgangskode/Access code A
dc.identifier.urnURN:NBN:no-98726
dc.type.documentMasteroppgave
dc.rights.accessrightsclosedaccess
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/96197/1/Musikk-som-metode-i-skolen---En-scoping-review.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata