dc.contributor.author | Skarstein, Jan-Erik Kårvatn | |
dc.date.accessioned | 2022-09-07T22:00:44Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Skarstein, Jan-Erik Kårvatn. Musikk som metode i skolen. En scoping review om metodisk bruk av musikk i skolen for mennesker med autismespekterforstyrrelser.. Master thesis, University of Oslo, 2022 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/96197 | |
dc.description.abstract | | nob |
dc.language.iso | nob | |
dc.subject | | |
dc.title | Musikk som metode i skolen. En scoping review om metodisk bruk av musikk i skolen for mennesker med autismespekterforstyrrelser. | nob |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2022-09-07T22:00:44Z | |
dc.creator.author | Skarstein, Jan-Erik Kårvatn | |
dc.date.embargoenddate | 3022-06-01 | |
dc.rights.terms | Dette dokumentet er ikke elektronisk tilgjengelig etter ønske fra forfatter. Tilgangskode/Access code A | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-98726 | |
dc.type.document | Masteroppgave | |
dc.rights.accessrights | closedaccess | |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/96197/1/Musikk-som-metode-i-skolen---En-scoping-review.pdf | |