Hide metadata

dc.contributor.authorStormyr, Mikkel
dc.date.accessioned2022-07-29T22:01:39Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationStormyr, Mikkel. Utdanningssignaler, skoleprestasjonspress og psykisk helse: Kan selvforsterkende utdanningsseleksjon forklare økningen i psykiske plager blant norsk ungdom?. Master thesis, University of Oslo, 2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/94683
dc.description.abstractnob
dc.language.isonob
dc.subject
dc.titleUtdanningssignaler, skoleprestasjonspress og psykisk helse: Kan selvforsterkende utdanningsseleksjon forklare økningen i psykiske plager blant norsk ungdom?nob
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2022-07-30T22:00:29Z
dc.creator.authorStormyr, Mikkel
dc.date.embargoenddate3022-04-21
dc.rights.termsDette dokumentet er ikke elektronisk tilgjengelig etter ønske fra forfatter. Tilgangskode/Access code A
dc.identifier.urnURN:NBN:no-97214
dc.type.documentHovedoppgave
dc.rights.accessrightsclosedaccess
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/94683/1/Hovedoppgave-V22--Mikkel-Stormyr.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata