Hide metadata

dc.contributor.authorTennøy, Karl-Otto
dc.date.accessioned2021-11-08T23:00:14Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationTennøy, Karl-Otto. «Kan du hjelpe meg å åpne SIM-kortet mitt?» En kvalitativ studie av en chatbot som skal kunne mer enn å svare. Master thesis, University of Oslo, 2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/89155
dc.description.abstractnob
dc.language.isonob
dc.subjectdesign
dc.subjectChatbot
dc.subjectTjenestedesign
dc.subjectKunstig intelligens
dc.title«Kan du hjelpe meg å åpne SIM-kortet mitt?» En kvalitativ studie av en chatbot som skal kunne mer enn å svarenob
dc.title.alternative"Can you help me unlock my SIM-card?" A qualitative study of a chatbot that can do more than answer questionseng
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2021-11-08T23:00:14Z
dc.creator.authorTennøy, Karl-Otto
dc.date.embargoenddate3021-05-31
dc.rights.termsDette dokumentet er ikke elektronisk tilgjengelig etter ønske fra forfatter. Tilgangskode/Access code A
dc.identifier.urnURN:NBN:no-91760
dc.type.documentMasteroppgave
dc.rights.accessrightsclosedaccess
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/89155/1/Masteroppgave_final.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata