Hide metadata

dc.contributor.authorSøgaard, Per
dc.date.accessioned2021-09-09T22:01:33Z
dc.date.available2021-09-09T22:01:33Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationSøgaard, Per. Utviklingen av danningsbegrepet hos Wilhelm von Humboldt, Johann Friedrich Herbart, John Dewey, Ellen Key og Wolfgang Klafki. -Danningsbegrepets evolusjon gjennom de pedagogiske teoriene til Humboldt, Herbart, Dewey, Key og Klafki.. Master thesis, University of Oslo, 2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/87965
dc.description.abstractnob
dc.language.isonob
dc.subject
dc.titleUtviklingen av danningsbegrepet hos Wilhelm von Humboldt, Johann Friedrich Herbart, John Dewey, Ellen Key og Wolfgang Klafki. -Danningsbegrepets evolusjon gjennom de pedagogiske teoriene til Humboldt, Herbart, Dewey, Key og Klafki.nob
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2021-09-10T22:01:41Z
dc.creator.authorSøgaard, Per
dc.identifier.urnURN:NBN:no-90598
dc.type.documentMasteroppgave
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/87965/1/Masteroppgaven-i-utdanning--danning-og-oppvekst-av-Per-S-gaard--UiO--v-r-2021.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata