dc.contributor.author | Søgaard, Per | |
dc.date.accessioned | 2021-09-09T22:01:33Z | |
dc.date.available | 2021-09-09T22:01:33Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Søgaard, Per. Utviklingen av danningsbegrepet hos Wilhelm von Humboldt, Johann Friedrich Herbart, John Dewey, Ellen Key og Wolfgang Klafki. -Danningsbegrepets evolusjon gjennom de pedagogiske teoriene til Humboldt, Herbart, Dewey, Key og Klafki.. Master thesis, University of Oslo, 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/87965 | |
dc.description.abstract | | nob |
dc.language.iso | nob | |
dc.subject | | |
dc.title | Utviklingen av danningsbegrepet hos Wilhelm von Humboldt, Johann Friedrich Herbart, John Dewey, Ellen Key og Wolfgang Klafki. -Danningsbegrepets evolusjon gjennom de pedagogiske teoriene til Humboldt, Herbart, Dewey, Key og Klafki. | nob |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2021-09-10T22:01:41Z | |
dc.creator.author | Søgaard, Per | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-90598 | |
dc.type.document | Masteroppgave | |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/87965/1/Masteroppgaven-i-utdanning--danning-og-oppvekst-av-Per-S-gaard--UiO--v-r-2021.pdf | |