Hide metadata

dc.contributor.authorAlstad, Cathrine
dc.date.accessioned2021-09-08T22:03:10Z
dc.date.available2021-09-08T22:03:10Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationAlstad, Cathrine. Språktilegnelse og leseferdigheter hos barn med nedsatt hørsel i mild til moderat grad - hva sier forskningslitteraturen om utvikling og tilrettelegging?. Master thesis, University of Oslo, 2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/87930
dc.description.abstractnob
dc.language.isonob
dc.subjectspråk
dc.subjectnedsatt hørsel
dc.subjectbarn
dc.subjectlitteraturstudie
dc.subjectleseferdigheter
dc.subjectbarnehage
dc.subjectsmåskole
dc.titleSpråktilegnelse og leseferdigheter hos barn med nedsatt hørsel i mild til moderat grad - hva sier forskningslitteraturen om utvikling og tilrettelegging?nob
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2021-09-09T22:00:55Z
dc.creator.authorAlstad, Cathrine
dc.identifier.urnURN:NBN:no-90553
dc.type.documentMasteroppgave
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/87930/1/Masteravhandling_Alstad.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata