Hide metadata

dc.contributor.authorHanssen, Frank
dc.date.accessioned2021-09-01T22:01:52Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationHanssen, Frank. Tiden går, Gjensidige består - gjennom nye partnerskap. En kvalitativ studie av digitalisering og partnerskap i forsikringsbransjen.. Master thesis, University of Oslo, 2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/87572
dc.description.abstractnob
dc.language.isonob
dc.subjectinnovasjon
dc.subjectsamarbeid for innovasjon
dc.subjectGjensidige
dc.subjectforretningsmodellinnovasjon
dc.subjectinterorganisatoriske samarbeid
dc.subjectIOR
dc.subjectBMI.
dc.subjectfinansbransjen
dc.subjectfinans
dc.subjectdigitalisering
dc.subjectdynamiske kapabiliteter
dc.subjectforsikring
dc.subjectforsikringsbransjen
dc.subjectDC
dc.subjectsamarbeid
dc.titleTiden går, Gjensidige består - gjennom nye partnerskap. En kvalitativ studie av digitalisering og partnerskap i forsikringsbransjen.nob
dc.title.alternativeTime passes, Gjensidige endures - through new partnerships. A qualitative study of digitalisation and partnerships in the insurance industry.eng
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2021-09-01T22:01:52Z
dc.creator.authorHanssen, Frank
dc.date.embargoenddate3021-05-24
dc.rights.termsKLAUSULERING: Dokumentet er klausulert grunnet lovpålagt taushetsplikt. Tilgangskode/Access code C
dc.identifier.urnURN:NBN:no-90230
dc.type.documentMasteroppgave
dc.rights.accessrightsclosedaccess
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/87572/1/thesis.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata