Hide metadata

dc.date.accessioned2021-05-01T19:26:50Z
dc.date.available2021-05-01T19:26:50Z
dc.date.created2021-03-26T09:57:31Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationKvernbekk, Tone . Det pedagogisk kritiske - et mangslungent landskap. Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk. 2021, 7, 43-55
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/85834
dc.description.abstractUniversitetet er ofte ansett som et arnested for kritisk tenkning. Det er ikke dermed sagt at alle er enige om hva det betyr å være en kritisk tenker, og slett ikke om hvordan man blir det. Det er mange måter å tenke om pedagogikk og kritikk på, og jeg skal i det følgende streife innom noen av dem. Dette er på ingen måte tenkt å være noen uttømmende diskusjon, men mer en vandring i et komplekst, mangfoldig og til dels uoversiktlig begrepsmessig landskap.
dc.languageNO
dc.rightsAttribution 4.0 International
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.titleDet pedagogisk kritiske - et mangslungent landskap
dc.typeJournal article
dc.creator.authorKvernbekk, Tone
cristin.unitcode185,18,1,0
cristin.unitnameInstitutt for pedagogikk
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1
dc.identifier.cristin1901238
dc.identifier.bibliographiccitationinfo:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:journal&rft.jtitle=Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk&rft.volume=7&rft.spage=43&rft.date=2021
dc.identifier.jtitleNordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk
dc.identifier.volume7
dc.identifier.startpage43
dc.identifier.endpage55
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.23865/ntpk.v7.2823
dc.identifier.urnURN:NBN:no-88495
dc.type.documentTidsskriftartikkel
dc.type.peerreviewedPeer reviewed
dc.source.issn2387-5739
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/85834/1/Det%2Bpedagogisk%2Bkritiske.pdf
dc.type.versionPublishedVersion


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata

Attribution 4.0 International
This item's license is: Attribution 4.0 International