Skjul metadata

dc.contributor.authorEvensen, June Margareth
dc.date.accessioned2021-02-08T23:45:47Z
dc.date.available2021-11-02T23:45:40Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationEvensen, June Margareth. Nyutdannede læreres opplevelse av utviklingsmuligheter, autonomi og tillit i skolen - og deres mellomleders opplevelse av sin håndtering av nyutdannede lærere. Master thesis, University of Oslo, 2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/83057
dc.description.abstractnob
dc.language.isonob
dc.subject
dc.titleNyutdannede læreres opplevelse av utviklingsmuligheter, autonomi og tillit i skolen - og deres mellomleders opplevelse av sin håndtering av nyutdannede lærerenob
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2021-02-08T23:45:47Z
dc.creator.authorEvensen, June Margareth
dc.identifier.urnURN:NBN:no-85857
dc.type.documentMasteroppgave
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/83057/1/Master-June-E.pdf


Tilhørende fil(er)

Finnes i følgende samling

Skjul metadata