dc.contributor.author | Tessand, Mariann Gurey | |
dc.date.accessioned | 2020-11-06T23:47:46Z | |
dc.date.available | 2020-11-06T23:47:46Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Tessand, Mariann Gurey. “Den viktigste formen for læring skjer jo i praksis” En kvalitativ casestudie av organisasjonssosialisering av nyansatte i Bekk Consulting. Master thesis, University of Oslo, 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/80906 | |
dc.description.abstract | | nob |
dc.language.iso | nob | |
dc.subject | nyansatte | |
dc.subject | organisasjonssosialisering | |
dc.subject | legitim perifer deltagelse | |
dc.subject | Situert læring | |
dc.subject | praksisfellesskap | |
dc.subject | kunnskapsarbeidere | |
dc.title | “Den viktigste formen for læring skjer jo i praksis” En kvalitativ casestudie av organisasjonssosialisering av nyansatte i Bekk Consulting | nob |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2020-11-07T23:46:29Z | |
dc.creator.author | Tessand, Mariann Gurey | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-83991 | |
dc.type.document | Masteroppgave | |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/80906/1/Masteroppgave-pedagogikk-.pdf | |