Læreres holdninger til inkludering av og tilrettelegging for elever med spesialundervisning
dc.contributor.author | Engelund, Sanna Viken | |
dc.date.accessioned | 2020-10-06T23:53:01Z | |
dc.date.available | 2020-10-06T23:53:01Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Engelund, Sanna Viken. Læreres holdninger til inkludering av og tilrettelegging for elever med spesialundervisning. Master thesis, University of Oslo, 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/80457 | |
dc.description.abstract | nob | |
dc.language.iso | nob | |
dc.subject | ||
dc.title | Læreres holdninger til inkludering av og tilrettelegging for elever med spesialundervisning | nob |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2020-10-07T23:50:00Z | |
dc.creator.author | Engelund, Sanna Viken | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-83400 | |
dc.type.document | Masteroppgave | |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/80457/5/Masteroppgave-Sanna-Viken-Engelund.pdf |
Files in this item
Appears in the following Collection
-
Institutt for pedagogikk [2445]