Hide metadata

dc.contributor.authorEngelund, Sanna Viken
dc.date.accessioned2020-10-06T23:53:01Z
dc.date.available2020-10-06T23:53:01Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationEngelund, Sanna Viken. Læreres holdninger til inkludering av og tilrettelegging for elever med spesialundervisning. Master thesis, University of Oslo, 2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/80457
dc.description.abstractnob
dc.language.isonob
dc.subject
dc.titleLæreres holdninger til inkludering av og tilrettelegging for elever med spesialundervisningnob
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2020-10-07T23:50:00Z
dc.creator.authorEngelund, Sanna Viken
dc.identifier.urnURN:NBN:no-83400
dc.type.documentMasteroppgave
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/80457/5/Masteroppgave-Sanna-Viken-Engelund.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata