Hide metadata

dc.contributor.authorDale, Synneva Opheim
dc.date.accessioned2020-10-06T23:50:16Z
dc.date.available2020-10-06T23:50:16Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationDale, Synneva Opheim. Teachers’ Skillful Coping with Disruptive Behavior in Norwegian and American Classrooms. Læreres perspektiv på etablering av gode relasjoner med elever i urolige klasserom.. Master thesis, University of Oslo, 2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/80378
dc.description.abstractnob
dc.language.isonob
dc.subject
dc.titleTeachers’ Skillful Coping with Disruptive Behavior in Norwegian and American Classrooms. Læreres perspektiv på etablering av gode relasjoner med elever i urolige klasserom.nob
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2020-10-07T23:48:03Z
dc.creator.authorDale, Synneva Opheim
dc.identifier.urnURN:NBN:no-83452
dc.type.documentMasteroppgave
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/80378/1/SPED4093Dale.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata