Hide metadata

dc.contributor.authorTønnesen, Veronica
dc.date.accessioned2020-10-06T23:49:37Z
dc.date.available2020-10-06T23:49:37Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationTønnesen, Veronica. Motivasjon sin rolle for leseforståelse på andrespråket: en kvantitativ studie om relasjonen mellom motivasjon og leseforståelse på andrespråket blant norske voksne. Master thesis, University of Oslo, 2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/80360
dc.description.abstractnob
dc.language.isonob
dc.subject
dc.titleMotivasjon sin rolle for leseforståelse på andrespråket: en kvantitativ studie om relasjonen mellom motivasjon og leseforståelse på andrespråket blant norske voksnenob
dc.title.alternativeThe role of motivation for reading comprehension in a second language: a quantitative study among Norwegian adultseng
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2020-10-07T23:47:38Z
dc.creator.authorTønnesen, Veronica
dc.identifier.urnURN:NBN:no-83387
dc.type.documentMasteroppgave
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/80360/5/masteroppgave_Veronica.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata