dc.contributor.author | Takla, Lene | |
dc.date.accessioned | 2020-10-06T23:49:07Z | |
dc.date.available | 2020-10-06T23:49:07Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Takla, Lene. Barneskoleelever med autismespekterforstyrrelse: En kvalitativ intervjustudie med fokus på den ordinære skolens erfaring med deltakelse.. Master thesis, University of Oslo, 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/80346 | |
dc.description.abstract | | nob |
dc.language.iso | nob | |
dc.subject | autismespekterforstyrrelse | |
dc.subject | tiltak | |
dc.subject | sosial inkludering | |
dc.subject | tilpasset opplæring | |
dc.subject | sosial deltakelse | |
dc.subject | spesialundervisning | |
dc.subject | ASF | |
dc.subject | inkludering | |
dc.subject | deltakelse | |
dc.subject | barneskole | |
dc.subject | lærer | |
dc.subject | spesialpedagogikk | |
dc.subject | ordinær skole | |
dc.title | Barneskoleelever med autismespekterforstyrrelse: En kvalitativ intervjustudie med fokus på den ordinære skolens erfaring med deltakelse. | nob |
dc.title.alternative | Primary school pupils with Autism Spectrum Disorder: A qualitative interview study focusing on the ordinary school's experience of supporting participation. | eng |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2020-10-07T23:47:17Z | |
dc.creator.author | Takla, Lene | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-83519 | |
dc.type.document | Masteroppgave | |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/80346/1/SPED4096_LENE-TAKLA.pdf | |