Hide metadata

dc.contributor.authorTakla, Lene
dc.date.accessioned2020-10-06T23:49:07Z
dc.date.available2020-10-06T23:49:07Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationTakla, Lene. Barneskoleelever med autismespekterforstyrrelse: En kvalitativ intervjustudie med fokus på den ordinære skolens erfaring med deltakelse.. Master thesis, University of Oslo, 2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/80346
dc.description.abstractnob
dc.language.isonob
dc.subjectautismespekterforstyrrelse
dc.subjecttiltak
dc.subjectsosial inkludering
dc.subjecttilpasset opplæring
dc.subjectsosial deltakelse
dc.subjectspesialundervisning
dc.subjectASF
dc.subjectinkludering
dc.subjectdeltakelse
dc.subjectbarneskole
dc.subjectlærer
dc.subjectspesialpedagogikk
dc.subjectordinær skole
dc.titleBarneskoleelever med autismespekterforstyrrelse: En kvalitativ intervjustudie med fokus på den ordinære skolens erfaring med deltakelse.nob
dc.title.alternativePrimary school pupils with Autism Spectrum Disorder: A qualitative interview study focusing on the ordinary school's experience of supporting participation.eng
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2020-10-07T23:47:17Z
dc.creator.authorTakla, Lene
dc.identifier.urnURN:NBN:no-83519
dc.type.documentMasteroppgave
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/80346/1/SPED4096_LENE-TAKLA.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata