Hide metadata

dc.contributor.authorEvjebråten, Karoline Fiskvik
dc.date.accessioned2020-10-06T23:48:42Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationEvjebråten, Karoline Fiskvik. Betydningen av samarbeid mellom pedagogisk leder og spesialpedagog. Fokus på inkludering av barn med Autismespekterforstyrrelse (ASF) i ordinær barnehage. Master thesis, University of Oslo, 2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/80334
dc.description.abstractnob
dc.language.isonob
dc.subject
dc.titleBetydningen av samarbeid mellom pedagogisk leder og spesialpedagog. Fokus på inkludering av barn med Autismespekterforstyrrelse (ASF) i ordinær barnehagenob
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2020-10-07T23:46:59Z
dc.creator.authorEvjebråten, Karoline Fiskvik
dc.date.embargoenddate3020-06-29
dc.rights.termsDette dokumentet er ikke elektronisk tilgjengelig etter ønske fra forfatter. Tilgangskode/Access code A
dc.identifier.urnURN:NBN:no-83434
dc.type.documentMasteroppgave
dc.rights.accessrightsclosedaccess
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/80334/5/SPED4096_EVJEBR-TEN.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata