dc.contributor.author | Evjebråten, Karoline Fiskvik | |
dc.date.accessioned | 2020-10-06T23:48:42Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Evjebråten, Karoline Fiskvik. Betydningen av samarbeid mellom pedagogisk leder og spesialpedagog. Fokus på inkludering av barn med Autismespekterforstyrrelse (ASF) i ordinær barnehage. Master thesis, University of Oslo, 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/80334 | |
dc.description.abstract | | nob |
dc.language.iso | nob | |
dc.subject | | |
dc.title | Betydningen av samarbeid mellom pedagogisk leder og spesialpedagog. Fokus på inkludering av barn med Autismespekterforstyrrelse (ASF) i ordinær barnehage | nob |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2020-10-07T23:46:59Z | |
dc.creator.author | Evjebråten, Karoline Fiskvik | |
dc.date.embargoenddate | 3020-06-29 | |
dc.rights.terms | Dette dokumentet er ikke elektronisk tilgjengelig etter ønske fra forfatter. Tilgangskode/Access code A | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-83434 | |
dc.type.document | Masteroppgave | |
dc.rights.accessrights | closedaccess | |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/80334/5/SPED4096_EVJEBR-TEN.pdf | |