Hide metadata

dc.contributor.authorJørgensen, Henriette Solbakke
dc.date.accessioned2020-03-02T23:46:02Z
dc.date.available2020-03-02T23:46:02Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationJørgensen, Henriette Solbakke. Degenerasjon av varemerker. En analyse av vilkåret "som følge av merkehaverens handlinger eller passivitet" i vml. § 36 b). Master thesis, University of Oslo, 2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/73484
dc.description.abstractOppgaven tar for seg en kort redegjørelse av degenerasjon som sådan, før det gås nærmere inn på vilkåret knyttet til merkehaverens handlinger eller passivitet. Dette problematiseres ved å se på vilkårets utvikling, formelle realitet, praktiske betydning, samt innhold. Endelig avsluttes oppgaven med en vurdering av vilkåret.nob
dc.language.isonob
dc.subjectsærpreg
dc.subjectdegenerering
dc.subjectVaremerkerett
dc.subjectdegenerasjon
dc.titleDegenerasjon av varemerker. En analyse av vilkåret "som følge av merkehaverens handlinger eller passivitet" i vml. § 36 b)nob
dc.title.alternativeDegeneration of trademarks. An analysis of the condition "in consequence of acts or inactivity of the proprietor" in the Norwegian Trademarks Act § 36 b).eng
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2020-03-02T23:46:02Z
dc.creator.authorJørgensen, Henriette Solbakke
dc.identifier.urnURN:NBN:no-76736
dc.type.documentMasteroppgave
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/73484/1/Masteroppgave--kandidatnummer-579.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata