dc.contributor.author | Brun, Tone Nusia | |
dc.date.accessioned | 2020-02-07T23:46:13Z | |
dc.date.available | 2020-02-07T23:46:13Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Brun, Tone Nusia. Nyutdannede lærere, mestring og teamarbeid Betydningen av teamarbeid for nyutdannede lærere i videregående skole. Master thesis, University of Oslo, 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/72888 | |
dc.description.abstract | | nob |
dc.language.iso | nob | |
dc.subject | mestring | |
dc.subject | mestringsopplevelse | |
dc.subject | nyutdannede lærere i videregående skole | |
dc.subject | skoleledelse | |
dc.subject | team | |
dc.subject | profesjonelle læringsfellesskap | |
dc.subject | samarbeid | |
dc.title | Nyutdannede lærere, mestring og teamarbeid Betydningen av teamarbeid for nyutdannede lærere i videregående skole | nob |
dc.type | Master thesis | |
dc.type | Group thesis | |
dc.date.updated | 2020-02-07T23:46:13Z | |
dc.creator.author | Brun, Tone Nusia | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-76020 | |
dc.type.document | Masteroppgave | |
dc.type.document | Gruppeoppgave | |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/72888/1/Masteroppgave-Betten--Brun--Egner.pdf | |