Hide metadata

dc.contributor.authorSvartangen, Ida Malene
dc.date.accessioned2019-03-14T23:47:29Z
dc.date.available2019-03-14T23:47:29Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationSvartangen, Ida Malene. Læring og vurdering i fremtidens skole - en kvalitativ innholdsanalyse av forholdet mellom læring og vurdering i sentrale policydokumenter i fornyelsen av Kunnskapsløftet. Master thesis, University of Oslo, 2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/67277
dc.description.abstractnob
dc.language.isonob
dc.subject
dc.titleLæring og vurdering i fremtidens skole - en kvalitativ innholdsanalyse av forholdet mellom læring og vurdering i sentrale policydokumenter i fornyelsen av Kunnskapsløftetnob
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2019-03-14T23:47:29Z
dc.creator.authorSvartangen, Ida Malene
dc.identifier.urnURN:NBN:no-70411
dc.type.documentMasteroppgave
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/67277/1/Masteroppgave-v-r2018-Ida-Malene-Svartangen.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata