Hide metadata

dc.contributor.authorAlnes, Aleksander Godø
dc.date.accessioned2018-09-07T22:04:48Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationAlnes, Aleksander Godø. Den audiovisuelle valkampen: Ein kvantitativ innhaldsanalyse av Facebook-videoane til Arbeidarpartiet, Miljøpartiet Dei Grøne og Framstegspartiet under den korte valkampen 2017. Master thesis, University of Oslo, 2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/64559
dc.description.abstractDenne masteroppgåva undersøker korleis dei politiske partia Arbeidarpartiet, Miljøpartiet Dei Grøne og Framstegspartiet brukte Facebook-videoar under den korte valkampen 2017. Nærmare bestemt ser eg på kva som kjenneteiknar det audiovisuelle og politiske uttrykket i Facebook-videoane til partia. I tillegg ser eg på likskap og ulikskap mellom partia. Dette blir undersøkt gjennom ei kvantitativ innhaldsanalyse av 152 videoar, alle videoane som blei publisert av partia i tidsrommet 11. august og 11. september, som òg blir kalla den korte valkampen. Studien viser at det audiovisuelle uttrykket i videoane til partia er kjenneteikna ved å ta i bruk kjende mediekarakteristikkar og at dette kan tyde på ein aukande grad av medielogikk i deira politiske kommunikasjon. Vidare viser studien at partileiiarar er framtredande i videoane, og at partia først og fremst fronter hjartesakane sine. I tillegg viser studien at Ap og MDG var meir offensive og nytta blant anna video for å kritisere andre parti og som eit verktøy for å mobilisere til røysting. Frp sentrerte videobruken sin meir rundt sin eigen politikk i større grad enn dei andre partia.nno
dc.description.abstractThis master thesis examines how the Norwegian Labor Party (Ap), the Green Party (MDG) and the Progress Party (Frp) used Facebook videos during the short election campaign 2017. More specifically I’m investigating what characterizes the audiovisual and political expression in the Facebook videos published by the parties. In addition, I’m also looking at similarities and differences among the parties use of videos. This is investigated through a quantitative analysis of 152 videos that were published between 11. August and 11. September, also called the short election campaign. This study show that the audiovisual expression in the videos are characterized by using media characteristics and that these may indicate an increasing degree of media logic in the parties use of political communication. Furthermore, the study shows that the parties use videos to promote their main political themes. Additionally, the study shows that AP and MDG were more offensive and used video to criticize other parties and as a tool to mobilize voters. Frp centered its video usage on their own politics to a greater degree than the other parties.eng
dc.language.isonno
dc.subject
dc.titleDen audiovisuelle valkampen: Ein kvantitativ innhaldsanalyse av Facebook-videoane til Arbeidarpartiet, Miljøpartiet Dei Grøne og Framstegspartiet under den korte valkampen 2017nno
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2018-09-07T22:04:48Z
dc.creator.authorAlnes, Aleksander Godø
dc.date.embargoenddate3018-06-01
dc.rights.termsDette dokumentet er ikke elektronisk tilgjengelig etter ønske fra forfatter. Tilgangskode/Access code A
dc.identifier.urnURN:NBN:no-66979
dc.type.documentMasteroppgave
dc.rights.accessrightsclosedaccess
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/64559/1/Alnes-Master.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata