Hide metadata

dc.contributor.authorValen, Kristian
dc.date.accessioned2018-09-07T22:01:38Z
dc.date.available2018-09-07T22:01:38Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationValen, Kristian. Trolltunga city - ein analyse av Odda - ein mangesidig turiststad. Master thesis, University of Oslo, 2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/64324
dc.description.abstractDenne oppgåva tek føre seg å vise korleis Odda i Hardanger blir presentert til norske og internasjonale turistar. Eg går diskursivt til verks for å finne ut kva Odda som blir presentert. Spesielt går eg inn på omgrepa natur, kultur og industri og ser på korleis desse er i samspel i Odda. Odda er ein stad som er definert av dei høge fjella som ligg rundt, samt fjorden som ligg i botn av dalen. Sentrum er prega av industrireisinga på 1900-talet. Det er fleire store fabrikkar og vasskraftverk i Odda og Tyssedal. Nokre av desse er framleis i drift, medan andre er ute av drift og verna som kulturarv. Odda er ein turiststad som definerast av Trolltunga, «utspringet som kjemper mot naturkreftene», ei steintunge som ligg over Ringedalsvantet, opp frå Tyssedal. Det er ein av Noregs største turistattraksjonar, med 100 000 besøkande i 2017. Eg synar korleis Trolltunga er blitt ein så stor attraksjon, og drøfter kvifor det har blitt slik. Eg meiner at Trolltunga er «skapt» gjennom ein effektiv marknadsføringskampanje, samtidig som Odda er eit barn av moderne sosiale medium. På Instagram, Facebook og Tripadvisor spreiast «Trolltungabilete», som i stor grad er like i form og motiv, og når ut til alle verdshjørne. Dette på ein mindre profesjonell måte enn via tradisjonelle kanalar. Trolltunga er eit reisemål som ser meir spektakulært ut på bilete enn når ein står ytst på Tunga. Turisten møter Odda i fleire kanalar, og eg ser på fleire av dei, både korleis staden blir presentert lokalt, men og korleis staden blir presentert på internett og brosjyrar. Hovudfokus har vore på turistbransjen, som inkluderer både museum, kommunen og ulike turistfirma. Eg synar korleis Odda er forma av den enorme populariteten til Trolltunga, og korleis den saman med industri, kultur og andre naturreisemål formar ein mangesidig turiststad.nno
dc.language.isonno
dc.subjectnaturarv
dc.subjectturisme
dc.subjectIndustriarv
dc.subjectOdda
dc.subjectMuseologi
dc.subjectHardanger
dc.subjectkulturarv
dc.subjectTrolltunga
dc.titleTrolltunga city - ein analyse av Odda - ein mangesidig turiststadnno
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2018-09-07T22:01:38Z
dc.creator.authorValen, Kristian
dc.identifier.urnURN:NBN:no-66864
dc.type.documentMasteroppgave
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/64324/1/Kristian_Valen_Masteroppg-ve_Trolltunga_city_FULLFARGE.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata