Hvordan sørger skoleledere for at prinsippet om tilpasset opplæring etterleves og utvikles i skolen?
dc.contributor.author | Wibe, Hanne | |
dc.date.accessioned | 2018-08-21T22:00:23Z | |
dc.date.available | 2018-08-21T22:00:23Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Wibe, Hanne. Hvordan sørger skoleledere for at prinsippet om tilpasset opplæring etterleves og utvikles i skolen?. Master thesis, University of Oslo, 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/63314 | |
dc.description.abstract | nob | |
dc.language.iso | nob | |
dc.subject | ||
dc.title | Hvordan sørger skoleledere for at prinsippet om tilpasset opplæring etterleves og utvikles i skolen? | nob |
dc.type | Master thesis | |
dc.type | Group thesis | |
dc.date.updated | 2018-08-21T22:00:23Z | |
dc.creator.author | Wibe, Hanne | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-65880 | |
dc.type.document | Masteroppgave | |
dc.type.document | Gruppeoppgave | |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/63314/1/Masteroppgave-TPO-2-5-2018.pdf |
Files in this item
Appears in the following Collection
-
Utdanningsledelse [435]