Hide metadata

dc.date.accessioned2018-02-23T13:58:38Z
dc.date.available2018-02-23T13:58:38Z
dc.date.created2018-02-08T10:59:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationGarrels, Veerle . ‘Jeg fikk utfordret meg selv!’ – Elevsentrert læring for elever med utviklingshemming. Spesialpedagogikk. 2018(1), 54-67
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/60371
dc.description.abstractElevmedvirkning danner et viktig fundament for selvbestemmelse, men både selvbestemmelse og elevmedvirkning er ofte mangelvare for elever med utviklingshemming. I denne artikkelen reflekteres det over hvorfor elevmedvirkning er viktig, og hvordan man ved hjelp av en undervisningsmodell kan fremme medvirkning og selvbestemmelse også overfor for denne elevgruppen.en_US
dc.languageNB
dc.title‘Jeg fikk utfordret meg selv!’ – Elevsentrert læring for elever med utviklingshemmingen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.creator.authorGarrels, Veerle
cristin.unitcode185,18,3,0
cristin.unitnameInstitutt for spesialpedagogikk
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1
dc.identifier.cristin1563129
dc.identifier.bibliographiccitationinfo:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:journal&rft.jtitle=Spesialpedagogikk&rft.volume=&rft.spage=54&rft.date=2018
dc.identifier.jtitleSpesialpedagogikk
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage54
dc.identifier.endpage67
dc.identifier.urnURN:NBN:no-63026
dc.type.documentTidsskriftartikkelen_US
dc.type.peerreviewedPeer reviewed
dc.source.issn0332-8457
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/60371/2/Artikkel%2BVeerle%2BGarrels%252C%2B1.%2Bkorr..pdf
dc.type.versionPublishedVersion


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata