dc.date.accessioned | 2018-02-23T13:58:38Z | |
dc.date.available | 2018-02-23T13:58:38Z | |
dc.date.created | 2018-02-08T10:59:55Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Garrels, Veerle . ‘Jeg fikk utfordret meg selv!’ – Elevsentrert læring for elever med utviklingshemming. Spesialpedagogikk. 2018(1), 54-67 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/60371 | |
dc.description.abstract | Elevmedvirkning danner et viktig fundament for selvbestemmelse, men både selvbestemmelse og elevmedvirkning er ofte mangelvare for elever med utviklingshemming. I denne artikkelen reflekteres det over hvorfor elevmedvirkning er viktig, og hvordan man ved hjelp av en undervisningsmodell kan fremme medvirkning og selvbestemmelse også overfor for denne elevgruppen. | en_US |
dc.language | NB | |
dc.title | ‘Jeg fikk utfordret meg selv!’ – Elevsentrert læring for elever med utviklingshemming | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.creator.author | Garrels, Veerle | |
cristin.unitcode | 185,18,3,0 | |
cristin.unitname | Institutt for spesialpedagogikk | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |
dc.identifier.cristin | 1563129 | |
dc.identifier.bibliographiccitation | info:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:journal&rft.jtitle=Spesialpedagogikk&rft.volume=&rft.spage=54&rft.date=2018 | |
dc.identifier.jtitle | Spesialpedagogikk | |
dc.identifier.issue | 1 | |
dc.identifier.startpage | 54 | |
dc.identifier.endpage | 67 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-63026 | |
dc.type.document | Tidsskriftartikkel | en_US |
dc.type.peerreviewed | Peer reviewed | |
dc.source.issn | 0332-8457 | |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/60371/2/Artikkel%2BVeerle%2BGarrels%252C%2B1.%2Bkorr..pdf | |
dc.type.version | PublishedVersion | |