Hide metadata

dc.contributor.authorBakketeig, Caroline Falla
dc.date.accessioned2018-02-22T22:27:55Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationBakketeig, Caroline Falla. Lærerkompetanse på mellomtrinnet i arbeid med matematikkvansker. Master thesis, University of Oslo, 2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/60317
dc.description.abstractFormålet med denne studien er å rette et blikk mot mellomtrinnet og finne ut hvilken kompetanse lærerne som underviser her har i matematikk. Videre ønskes det med undersøkelsen å bidra til økt innsikt i matematikklæreres kompetanse og forståelse av matematikkvansker på mellomtrinnet, og hvordan det jobbes med matematikkvansker. Betydningen av god og nødvendig kompetanse i arbeid med matematikk er viktig, og den enkelte lærer som underviser har en betydningsfull rolle for elevenes læring og tilnærming til matematikk.nob
dc.language.isonob
dc.subject
dc.titleLærerkompetanse på mellomtrinnet i arbeid med matematikkvanskernob
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2018-02-22T22:27:55Z
dc.creator.authorBakketeig, Caroline Falla
dc.date.embargoenddate3017-11-15
dc.rights.termsDette dokumentet er ikke elektronisk tilgjengelig etter ønske fra forfatter. Tilgangskode/Access code A
dc.identifier.urnURN:NBN:no-62971
dc.type.documentMasteroppgave
dc.rights.accessrightsclosedaccess
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/60317/1/L-RERKOMPETANSE-P--MELLOMTRINNET-I-ARBEID-MED-MATEMATIKKVANSKER-2017.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata