dc.contributor.author | Bakketeig, Caroline Falla | |
dc.date.accessioned | 2018-02-22T22:27:55Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Bakketeig, Caroline Falla. Lærerkompetanse på mellomtrinnet i arbeid med matematikkvansker. Master thesis, University of Oslo, 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/60317 | |
dc.description.abstract | Formålet med denne studien er å rette et blikk mot mellomtrinnet og finne ut hvilken kompetanse lærerne som underviser her har i matematikk. Videre ønskes det med undersøkelsen å bidra til økt innsikt i matematikklæreres kompetanse og forståelse av matematikkvansker på mellomtrinnet, og hvordan det jobbes med matematikkvansker. Betydningen av god og nødvendig kompetanse i arbeid med matematikk er viktig, og den enkelte lærer som underviser har en betydningsfull rolle for elevenes læring og tilnærming til matematikk. | nob |
dc.language.iso | nob | |
dc.subject | | |
dc.title | Lærerkompetanse på mellomtrinnet i arbeid med matematikkvansker | nob |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2018-02-22T22:27:55Z | |
dc.creator.author | Bakketeig, Caroline Falla | |
dc.date.embargoenddate | 3017-11-15 | |
dc.rights.terms | Dette dokumentet er ikke elektronisk tilgjengelig etter ønske fra forfatter. Tilgangskode/Access code A | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-62971 | |
dc.type.document | Masteroppgave | |
dc.rights.accessrights | closedaccess | |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/60317/1/L-RERKOMPETANSE-P--MELLOMTRINNET-I-ARBEID-MED-MATEMATIKKVANSKER-2017.pdf | |