Hide metadata

dc.date.accessioned2018-01-29T08:34:12Z
dc.date.available2018-01-29T08:34:12Z
dc.date.created2017-12-13T13:25:24Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationGrønmo, Liv Sissel Borge, Inger Christin . Norsk skole og elever med talent eller spesiell interesse for matematikk. Prioritering og progresjon i skolematematikken. En nøkkel til å lykkes i realfag. Analyser av TIMSS Advanced og andre internasjonale studier.. 2017, 95-116 Cappelen Damm Akademisk
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/59751
dc.languageNO
dc.publisherCappelen Damm Akademisk
dc.rightsAttribution 4.0 International
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.titleNorsk skole og elever med talent eller spesiell interesse for matematikk
dc.typeChapter
dc.creator.authorGrønmo, Liv Sissel
dc.creator.authorBorge, Inger Christin
cristin.unitcode185,18,2,0
cristin.unitnameInstitutt for lærerutdanning og skoleforskning
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.fulltextoriginal
dc.identifier.cristin1526809
dc.identifier.bibliographiccitationinfo:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:book&rft.btitle=Prioritering og progresjon i skolematematikken. En nøkkel til å lykkes i realfag. Analyser av TIMSS Advanced og andre internasjonale studier.&rft.spage=95&rft.date=2017
dc.identifier.startpage95
dc.identifier.endpage116
dc.identifier.pagecount318
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.23865/noasp.26
dc.identifier.urnURN:NBN:no-62428
dc.type.documentBokkapittel
dc.type.peerreviewedPeer reviewed
dc.source.isbn978-82-02-58528-0
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/59751/1/Kapittel7.pdf
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/59751/2/ReferanserTA.pdf
dc.type.versionPublishedVersion
cristin.btitlePrioritering og progresjon i skolematematikken. En nøkkel til å lykkes i realfag. Analyser av TIMSS Advanced og andre internasjonale studier.


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata

Attribution 4.0 International
This item's license is: Attribution 4.0 International