Hide metadata

dc.contributor.authorBoland, Eugene
dc.date.accessioned2017-09-07T22:32:31Z
dc.date.available2017-09-07T22:32:31Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationBoland, Eugene. Closing the gap with Snap. Master thesis, University of Oslo, 2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/58209
dc.description.abstractDenne oppgåva tek utgongspunkt i eit undervisningsopplegg som vart utført i november 2016 ved to ulike vidaregåandeklasser i Noreg. Opplegget vart utført i forbinding med prosjektet Local Cultures for Understanding Mathematics and Science. Prosjektet har blant anna som formål å utarbeide undervisningsmetodar som tek utgongspunkt i elevars kvardagskultur, og bidrar til at elevane opplever aukd relevans mellom realfaga og kvardagen sin. I dette undervisningsopplegget skulle elevane bruke mobiltelefonane sine og applikasjonen Snapchat, for å lage ein film der dei kartla sitt eiget kvardagsforbruk. I denne studien har eg undersøkt korleis elevane som deltok opplevde at dei fekk nytta sine digitale ferdigheiter frå kvardagen i prosjektet, og korleis dei opplevde at dei digitale media bidro til å gjere tema relevant for deira kvardag. Dette er ei kvalitativ studie og datamaterialet som ligg til grunne for studien er intervju med elevane og innsamla elevprodukt. Hovudfunna i denne studien viser at elevane opplevde at bruken av Snapchat kunne bidra til å bygge bru mellom naturfaget og deira kvardag. Elevane opplevde at dei fekk nytta deira kulturelle kunnskapar frå kvardagen på ei autentisk måte, slik at deira kjennskap til dei digitale media styrka deira evne til å vere sjølvstendige i prosessen mot produktet. Elevane følte også at dei kunne gi eit meir personleg uttrykk gjennom film enn via tradisjonell tekstskriving og at det bidro til ei kjensle av eierskap til produktet. Elevane opplevde også at det å lage film, i kontrast til tradisjonelle skuleoppgåver, gjorde meir inntrykk på dei og bidro til at dei fekk aukd bevisstheit over eigne forbruksval.nno
dc.description.abstractThis thesis is based upon a student project that took place in November 2016 with two upper secondary classes in two different parts of Norway: one in the capital, Oslo, and one in a more rural part of northern Norway. This study is part of a bigger project called Local Cultures for Understanding Mathematics and Science. One of the aims of the project is to design teaching models that aknowledge and use students’ knowledge from their everyday life to make science and math more available and relevant to their life outside of school. In this project the students used their own mobile phones and the application Snapchat to make a short movie about their consumer habits in their day-to-day life. In this study I have researched how the participating students experienced that the project allowed the use of their digital skills from their daily lives, and how they experienced that the use of digital medias helped make the learning encounter more relevant for their lives outside of school. This is a qualitative study that is based upon interviews with the students and analysis of the students’ products. The main findings in this study shows that the students experienced that the use of Snapchat could help close the gap between science and their everyday life. They felt they could use their everyday digital skills in an authentic way, in which their previous knowledge of the medias strengthened their ability to be autonomous in the process. The students also described film, as opposed to texts, as a media where they could express more of their personality and feel ownership to the product. The students also experienced that the making of the movies, in contrast to traditional text based products, made more of an impact on their perception and awareness of their own consumption habits.eng
dc.language.isonno
dc.subjectutdanning for bærekraftig utvikling
dc.subjectDigital
dc.subjectkvardagskultur
dc.subjectmedia
dc.subjectfilm
dc.subjectkulturell responsiv
dc.subjectSnapchat
dc.titleClosing the gap with Snapnno
dc.title.alternativeClosing the gap with Snapeng
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2017-09-08T22:27:29Z
dc.creator.authorBoland, Eugene
dc.identifier.urnURN:NBN:no-60973
dc.type.documentMasteroppgave
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/58209/1/Closing-the-gap-with-Snap_Boland_RDID4190_2017_CC.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata