Hide metadata

dc.contributor.authorPuntervold, Ruth-Iris
dc.date.accessioned2017-09-07T22:31:57Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationPuntervold, Ruth-Iris. Fra videregående skole til et inkluderende arbeidsliv - En kvalitativ undersøkelse av læreres opplevelser og erfaringer i arbeid med elever med utviklingshemning.. Master thesis, University of Oslo, 2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/58172
dc.description.abstractnob
dc.language.isonob
dc.subject
dc.titleFra videregående skole til et inkluderende arbeidsliv - En kvalitativ undersøkelse av læreres opplevelser og erfaringer i arbeid med elever med utviklingshemning.nob
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2017-09-07T22:31:57Z
dc.creator.authorPuntervold, Ruth-Iris
dc.date.embargoenddate3017-05-28
dc.rights.termsDette dokumentet er ikke elektronisk tilgjengelig etter ønske fra forfatter. Tilgangskode/Access code A
dc.identifier.urnURN:NBN:no-60968
dc.type.documentMasteroppgave
dc.rights.accessrightsclosedaccess
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/58172/1/Masteroppgave--Ruth-Iris-Puntervold.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata