dc.contributor.author | Fjellet, Nina Espedalen | |
dc.date.accessioned | 2017-02-08T22:27:34Z | |
dc.date.available | 2017-02-08T22:27:34Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Fjellet, Nina Espedalen. Ledelse og lærerarbeid. Ledelsens bidrag til å styrke læreren som klasseleder. Master thesis, University of Oslo, 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/53733 | |
dc.description.abstract | Studiens tema er ledelse og lærerarbeid. Gjennom problemstillingen: "Hvordan kan skolens ledelse arbeide for å styrke lærerens arbeid i klasserommet, med fokus på god klasseledelse", har hensikten vært å finne ut hvordan lærere kan praktisere god klasseledelse, og hvordan følger skolens ledelse opp lærerens arbeid i klasserommet. Oppgaven har et skolelederperspektiv. | nob |
dc.language.iso | nob | |
dc.subject | | |
dc.title | Ledelse og lærerarbeid. Ledelsens bidrag til å styrke læreren som klasseleder | nob |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2017-02-08T22:27:34Z | |
dc.creator.author | Fjellet, Nina Espedalen | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-56908 | |
dc.type.document | Masteroppgave | |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/53733/1/Masteroppgave-Ledelse-og-l-rerarbeid-Nina-Fjellet-2016.pdf | |