Lærerstudenters innramming og forståelse av tilpasset opplæring. En studie av kollektive læringsprosesser i ulike kontekster ved en praktisk-pedagogisk lærerutdanning
dc.date.accessioned | 2016-12-09T13:29:49Z | |
dc.date.available | 2016-12-09T13:29:49Z | |
dc.date.created | 2014-09-16T11:54:39Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/53231 | |
dc.language | NB | |
dc.language.iso | no | en_US |
dc.publisher | Unipub forlag | |
dc.title | Lærerstudenters innramming og forståelse av tilpasset opplæring. En studie av kollektive læringsprosesser i ulike kontekster ved en praktisk-pedagogisk lærerutdanning | en_US |
dc.type | Doctoral thesis | en_US |
dc.creator.author | Fosse, Britt Oda | |
cristin.unitcode | 185,18,2,0 | |
cristin.unitname | Institutt for lærerutdanning og skoleforskning | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | postprint | |
cristin.qualitycode | 1 | |
dc.identifier.cristin | 1154879 | |
dc.identifier.pagecount | 309 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-56507 | |
dc.type.document | Doktoravhandling | en_US |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/53231/1/PhD-Fosse.pdf |