Hide metadata

dc.date.accessioned2016-12-09T13:29:49Z
dc.date.available2016-12-09T13:29:49Z
dc.date.created2014-09-16T11:54:39Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/53231
dc.languageNB
dc.language.isonoen_US
dc.publisherUnipub forlag
dc.titleLærerstudenters innramming og forståelse av tilpasset opplæring. En studie av kollektive læringsprosesser i ulike kontekster ved en praktisk-pedagogisk lærerutdanningen_US
dc.typeDoctoral thesisen_US
dc.creator.authorFosse, Britt Oda
cristin.unitcode185,18,2,0
cristin.unitnameInstitutt for lærerutdanning og skoleforskning
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextpostprint
cristin.qualitycode1
dc.identifier.cristin1154879
dc.identifier.pagecount309
dc.identifier.urnURN:NBN:no-56507
dc.type.documentDoktoravhandlingen_US
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/53231/1/PhD-Fosse.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata