Hide metadata

dc.date.accessioned2016-12-05T14:40:27Z
dc.date.available2016-12-05T14:40:27Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/53178
dc.language.isonoen_US
dc.relation.haspartArtikkel 1: Karlsen, K.H. (2015). Conceptualising a Model of Feedback in Higher Education Nordic Studies of Education NSD, 34(2), 48-164 Artikkel er tatt ut av avhandlingen in DUO på grunn av utgiverrestriksjoner. Den publiserte versjonen er tilgjengelig på: http://dx.doi.org/10.18261/issn.1891-5949
dc.relation.haspartArtikkel 2: Karlsen, K.H. (2016). Veiledningssamtaler i høyere utdanning: Utprøving av en modell til bruk i forskning på tilbakemeldinger Forfatterversjon, publisert som: Acta Didactica Norge 10(3), 13.
dc.relation.haspartArtikkel 3: Karlsen, K.H. Trusting the bald professor? A study of bachelor students’ perceptions of verbal feedback in group supervision Sendt til, Teaching in Higher Education. Artikkel er tatt ut av avhandlingen i DUO i påvente av publisering.
dc.relation.urihttp://dx.doi.org/10.18261/issn.1891-5949
dc.titleFeedback under lupen. Utvikling og utprøving av en modell til bruk i forskning på feedback i høyere utdanningen_US
dc.typeDoctoral thesisen_US
dc.creator.authorKarlsen, Kristine Høeg
dc.identifier.urnURN:NBN:no-56464
dc.type.documentDoktoravhandlingen_US
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/53178/1/PhD-Karlsen-DUO.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata