dc.date.accessioned | 2016-12-05T14:40:27Z | |
dc.date.available | 2016-12-05T14:40:27Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/53178 | |
dc.language.iso | no | en_US |
dc.relation.haspart | Artikkel 1: Karlsen, K.H. (2015). Conceptualising a Model of Feedback in Higher Education Nordic Studies of Education NSD, 34(2), 48-164 Artikkel er tatt ut av avhandlingen in DUO på grunn av utgiverrestriksjoner. Den publiserte versjonen er tilgjengelig på: http://dx.doi.org/10.18261/issn.1891-5949 | |
dc.relation.haspart | Artikkel 2: Karlsen, K.H. (2016). Veiledningssamtaler i høyere utdanning: Utprøving av en modell til bruk i forskning på tilbakemeldinger Forfatterversjon, publisert som: Acta Didactica Norge 10(3), 13. | |
dc.relation.haspart | Artikkel 3: Karlsen, K.H. Trusting the bald professor? A study of bachelor students’ perceptions of verbal feedback in group supervision Sendt til, Teaching in Higher Education. Artikkel er tatt ut av avhandlingen i DUO i påvente av publisering. | |
dc.relation.uri | http://dx.doi.org/10.18261/issn.1891-5949 | |
dc.title | Feedback under lupen. Utvikling og utprøving av en modell til bruk i forskning på feedback i høyere utdanning | en_US |
dc.type | Doctoral thesis | en_US |
dc.creator.author | Karlsen, Kristine Høeg | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-56464 | |
dc.type.document | Doktoravhandling | en_US |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/53178/1/PhD-Karlsen-DUO.pdf | |