Problemløysing i matematikk. Kan teikning som støtte for tanken vere med på å auke forståinga i matematikk gjennom problemløysingsoppgåver.
dc.contributor.author | Hauge, Heidi Maria | |
dc.date.accessioned | 2016-11-24T22:27:36Z | |
dc.date.available | 2016-11-24T22:27:36Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Hauge, Heidi Maria. Problemløysing i matematikk. Kan teikning som støtte for tanken vere med på å auke forståinga i matematikk gjennom problemløysingsoppgåver.. Master thesis, University of Oslo, 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/53125 | |
dc.language.iso | nor | |
dc.subject | Problemløysing | |
dc.subject | teikning | |
dc.subject | visualisering | |
dc.title | Problemløysing i matematikk. Kan teikning som støtte for tanken vere med på å auke forståinga i matematikk gjennom problemløysingsoppgåver. | nor |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2016-11-24T22:27:35Z | |
dc.creator.author | Hauge, Heidi Maria | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-56426 | |
dc.type.document | Masteroppgave | |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/53125/1/Masteroppgve.pdf |
Files in this item
Appears in the following Collection
-
Spesialpedagogikk [2300]