Hide metadata

dc.contributor.authorIngebretsen, Ayfer
dc.date.accessioned2016-09-14T22:27:41Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationIngebretsen, Ayfer. Å være den beste utgaven av seg selv En kvalitativ undersøkelse av lærernes samtaler med elever som mobber på skolen. Master thesis, University of Oslo, 2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/52528
dc.description.abstractnob
dc.language.isonob
dc.subject
dc.titleÅ være den beste utgaven av seg selv En kvalitativ undersøkelse av lærernes samtaler med elever som mobber på skolennob
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2016-09-14T22:27:41Z
dc.creator.authorIngebretsen, Ayfer
dc.date.embargoenddate3016-06-06
dc.rights.termsDette dokumentet er ikke elektronisk tilgjengelig etter ønske fra forfatter. Tilgangskode/Access code A
dc.identifier.urnURN:NBN:no-55931
dc.type.documentMasteroppgave
dc.rights.accessrightsclosedaccess
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/52528/7/2016-06-06-R68-SPED4090-Masterprosjekt-DUO-mal.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata