Hide metadata

dc.contributor.authorNørgaard, Ida Charlotte Ljøstad
dc.date.accessioned2016-09-07T22:31:38Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationNørgaard, Ida Charlotte Ljøstad. Kampen om kunnskapsressursene. En studie av relasjonen mellom employer branding og psykologiske kontrakter.. Master thesis, University of Oslo, 2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/52273
dc.description.abstractnob
dc.language.isonob
dc.subject
dc.titleKampen om kunnskapsressursene. En studie av relasjonen mellom employer branding og psykologiske kontrakter.nob
dc.title.alternativeThe war for knowledge workers. A study of the relationship between employer branding and psychological contracts.eng
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2016-09-07T22:31:37Z
dc.creator.authorNørgaard, Ida Charlotte Ljøstad
dc.date.embargoenddate3016-11-20
dc.rights.termsKLAUSULERING: Dokumentet er klausulert grunnet lovpålagt taushetsplikt. Tilgangskode/Access code C
dc.identifier.urnURN:NBN:no-55550
dc.type.documentMasteroppgave
dc.rights.accessrightsclosedaccess
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/52273/1/thesis.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata