Hide metadata

dc.contributor.authorHof, Jocelyne Muhayimana von
dc.date.accessioned2016-09-07T22:28:12Z
dc.date.available2016-09-07T22:28:12Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationHof, Jocelyne Muhayimana von. Kompetanse for mangfold "Barn er barn": En studie av anerkjennende praksiser i flerspråklige barnehager og skoler.. Master thesis, University of Oslo, 2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/52024
dc.description.abstractnob
dc.language.isonob
dc.subjectrettslig anerkjennelse
dc.subjectKompetanse for mangfold
dc.subjectå bli sett
dc.subjectå bli verdsatt. Pedagogers møte med minoritetsspråklige barn. Honneths anerkjennelsesteori
dc.subjectsosial verdsetting
dc.subjectkjærlighet
dc.subjectSchibbyes perspektiv på anerkjennelse og Brudals Empatisk kommunikasjon
dc.subjectå bli inkludert
dc.subjectanerkjennelse
dc.titleKompetanse for mangfold "Barn er barn": En studie av anerkjennende praksiser i flerspråklige barnehager og skoler.nob
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2016-09-07T22:28:11Z
dc.creator.authorHof, Jocelyne Muhayimana von
dc.identifier.urnURN:NBN:no-55448
dc.type.documentMasteroppgave
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/52024/1/The-one---Jocelyne-von-Hof-Thesis1.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata