dc.contributor.author | Hof, Jocelyne Muhayimana von | |
dc.date.accessioned | 2016-09-07T22:28:12Z | |
dc.date.available | 2016-09-07T22:28:12Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Hof, Jocelyne Muhayimana von. Kompetanse for mangfold "Barn er barn": En studie av anerkjennende praksiser i flerspråklige barnehager og skoler.. Master thesis, University of Oslo, 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/52024 | |
dc.description.abstract | | nob |
dc.language.iso | nob | |
dc.subject | rettslig anerkjennelse | |
dc.subject | Kompetanse for mangfold | |
dc.subject | å bli sett | |
dc.subject | å bli verdsatt. Pedagogers møte med minoritetsspråklige barn. Honneths anerkjennelsesteori | |
dc.subject | sosial verdsetting | |
dc.subject | kjærlighet | |
dc.subject | Schibbyes perspektiv på anerkjennelse og Brudals Empatisk kommunikasjon | |
dc.subject | å bli inkludert | |
dc.subject | anerkjennelse | |
dc.title | Kompetanse for mangfold "Barn er barn": En studie av anerkjennende praksiser i flerspråklige barnehager og skoler. | nob |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2016-09-07T22:28:11Z | |
dc.creator.author | Hof, Jocelyne Muhayimana von | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-55448 | |
dc.type.document | Masteroppgave | |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/52024/1/The-one---Jocelyne-von-Hof-Thesis1.pdf | |