Hide metadata

dc.contributor.authorMartinsen, Monica Siiger
dc.date.accessioned2016-03-17T23:02:02Z
dc.date.available2016-03-17T23:02:02Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationMartinsen, Monica Siiger. Hvordan utvikle et pedagogisk verktøy i faget farmokokinetikk, med grunnlag i Richard Mayers prinsipper.. Master thesis, University of Oslo, 2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/49927
dc.description.abstractOppgaven beskriver vårt arbeid med å utvikle et pedagogisk verktøy i faget farmakokinetikk, som omfatter vår e-læringsressurs, forelesers presentasjoner og et forberedelseskompendiet utarbeidet i samarbeid med faglærer. Arbeidet legger vekt på Richard Mayers prinsipper for multimediedesign, utvikling av layout/visuell profil og strukturering av undervisningsopplegget. Vi beskriver i tillegg brukertester og utfordringer i forbindelse med evaluering av verktøyet.nor
dc.description.abstractThe report describes our process of developing a educational platform in pharmacokinetics, wich includes our online resource, the teacher's presentations and a compendium summarized in assosiation with the Institute of Pharmocology. We focus on Richard Mayer's principles for multimedia design, development of layout and structure of the instruction. We also discuss our testing of the educational platform and future challanges.eng
dc.language.isonor
dc.titleHvordan utvikle et pedagogisk verktøy i faget farmokokinetikk, med grunnlag i Richard Mayers prinsipper.nor
dc.titleHow to develop a educational platform for pharmacokinetics, based on the principles of Richard Mayer.eng
dc.typeMaster thesis
dc.typeGroup thesis
dc.date.updated2016-03-17T23:02:02Z
dc.creator.authorMartinsen, Monica Siiger
dc.identifier.urnURN:NBN:no-53594
dc.type.documentProsjektoppgave
dc.type.documentGruppeoppgave
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/49927/1/Oppgave_Mellem_Martinsen.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata