Hide metadata

dc.contributor.authorMæsel, Elin Seim
dc.date.accessioned2016-03-04T11:11:36Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationMæsel, Elin Seim. Innovasjonsaktive foretak: en kvantitativ analyse av sammenhengen mellom urban lokalisering og søkestrategi. Master thesis, University of Oslo, 2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/49470
dc.description.abstractDenne oppgaven er en kvantitativ analyse av sammenhengen mellom innovasjonsaktive foretaks lokalisering i et urbant miljø og deres søk etter eksterne informasjonskilder. Søkestrategi er definert som bredde og dybde i søk, relatert til andelen informasjonskilder som benyttes og den relative betydningen av disse informasjonskildene. Analysen er basert på datamateriale fra Innovasjonsundersøkelsen 2010, og oppgaven er utført som del av et strategisk forskningsprosjekt ved NIFU.nor
dc.language.isonor
dc.titleInnovasjonsaktive foretak: en kvantitativ analyse av sammenhengen mellom urban lokalisering og søkestrateginor
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2016-03-04T11:18:10Z
dc.creator.authorMæsel, Elin Seim
dc.date.embargoenddate3015-11-20
dc.rights.termsDette dokumentet er ikke elektronisk tilgjengelig etter ønske fra forfatter. Tilgangskode/Access code A
dc.identifier.urnURN:NBN:no-53264
dc.type.documentMasteroppgave
dc.rights.accessrightsclosedaccess
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/49470/1/Elin-Seim-Msel-Masteroppgave.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata