dc.date.accessioned | 2016-01-21T09:46:07Z | |
dc.date.available | 2016-01-21T09:46:07Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/48661 | |
dc.description.abstract | Denne artikkelen handlar om kunnskapskonstruksjonar knytte til barnehagelæraren sitt blikk, og tek føre seg korleis barnehagelæraren bruker blikket i utøvinga av profesjonen sin. Ulike ordningar av blikk kan få grobotn i samansette konstruksjonar av skjønn og makt. Slik augeepla ligg djupt kopla saman med resten av kroppen, er også blikket og kunnskapen til barnehagelæraren djupt kopla saman i ein omfattande kunnskapskropp. Artikkelen tek utgangspunkt i gruppeintervju med barnehagelærarar om kartlegging av barn i ein norsk barnehagekontekst, men utsegnene frå intervjua bringar òg inn ein større vev av vurderingsarbeid i barnehagen. Teoriane til Foucault er nytta som reiskap i drøftinga. | en_US |
dc.language.iso | no | en_US |
dc.relation.ispartof | Bente Ulla (2015) Arrangement av kropp, kraft og kunnskap: Ein studie av profesjonsutøvinga til barnehagelæraren. Doktoravhandling. http://urn.nb.no/URN:NBN:no-52515 | |
dc.relation.uri | http://urn.nb.no/URN:NBN:no-52515 | |
dc.rights | Attribution 4.0 International | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.title | Auget som arrangement - om blikk, makt og skjønn i profesjonsutøvinga til barnehagelæraren | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.creator.author | Ulla, Bente | |
dc.identifier.jtitle | Nordisk barnehageforskning / Nordic Early Childhood Education Research | |
dc.identifier.volume | 8 | |
dc.identifier.doi | http://dx.doi.org/10.7577/nbf.774 | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-52517 | |
dc.type.document | Tidsskriftartikkel | en_US |
dc.type.peerreviewed | Peer reviewed | |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/48661/1/bente-ulla-nordisk-barnehageforskning-2014.pdf | |
dc.type.version | PublishedVersion | |