Hide metadata

dc.date.accessioned2016-01-21T09:46:07Z
dc.date.available2016-01-21T09:46:07Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/48661
dc.description.abstractDenne artikkelen handlar om kunnskapskonstruksjonar knytte til barnehagelæraren sitt blikk, og tek føre seg korleis barnehagelæraren bruker blikket i utøvinga av profesjonen sin. Ulike ordningar av blikk kan få grobotn i samansette konstruksjonar av skjønn og makt. Slik augeepla ligg djupt kopla saman med resten av kroppen, er også blikket og kunnskapen til barnehagelæraren djupt kopla saman i ein omfattande kunnskapskropp. Artikkelen tek utgangspunkt i gruppeintervju med barnehagelærarar om kartlegging av barn i ein norsk barnehagekontekst, men utsegnene frå intervjua bringar òg inn ein større vev av vurderingsarbeid i barnehagen. Teoriane til Foucault er nytta som reiskap i drøftinga.en_US
dc.language.isonoen_US
dc.relation.ispartofBente Ulla (2015) Arrangement av kropp, kraft og kunnskap: Ein studie av profesjonsutøvinga til barnehagelæraren. Doktoravhandling. http://urn.nb.no/URN:NBN:no-52515
dc.relation.urihttp://urn.nb.no/URN:NBN:no-52515
dc.rightsAttribution 4.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.titleAuget som arrangement - om blikk, makt og skjønn i profesjonsutøvinga til barnehagelærarenen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.creator.authorUlla, Bente
dc.identifier.jtitleNordisk barnehageforskning / Nordic Early Childhood Education Research
dc.identifier.volume8
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.7577/nbf.774
dc.identifier.urnURN:NBN:no-52517
dc.type.documentTidsskriftartikkelen_US
dc.type.peerreviewedPeer reviewed
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/48661/1/bente-ulla-nordisk-barnehageforskning-2014.pdf
dc.type.versionPublishedVersion


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata

Attribution 4.0 International
This item's license is: Attribution 4.0 International