dc.contributor.author | Kandal, Bente Oddny | |
dc.date.accessioned | 2015-09-07T22:05:47Z | |
dc.date.available | 2015-09-07T22:05:47Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Kandal, Bente Oddny. Hvordan trives barn med spesifikke språkvansker i barnehagen?. Master thesis, University of Oslo, 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/45821 | |
dc.description.abstract | En kvalitativ undersøkelse av hvordan barn med spesifikke språkvansker trives i barnehagen. Gjennom et delvis strukturert intervju med to barnehagebarn, to barnehagelærere og to foreldre, ser det ut som at de viktigste trivselsfaktorene er personalets kompetanse, vennskap og lek. | nor |
dc.language.iso | nor | |
dc.title | Hvordan trives barn med spesifikke språkvansker i barnehagen? | nor |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2015-09-07T22:07:29Z | |
dc.creator.author | Kandal, Bente Oddny | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-49714 | |
dc.type.document | Masteroppgave | |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/45821/1/Masteroppgave.pdf | |