Hide metadata

dc.contributor.authorKandal, Bente Oddny
dc.date.accessioned2015-09-07T22:05:47Z
dc.date.available2015-09-07T22:05:47Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationKandal, Bente Oddny. Hvordan trives barn med spesifikke språkvansker i barnehagen?. Master thesis, University of Oslo, 2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/45821
dc.description.abstractEn kvalitativ undersøkelse av hvordan barn med spesifikke språkvansker trives i barnehagen. Gjennom et delvis strukturert intervju med to barnehagebarn, to barnehagelærere og to foreldre, ser det ut som at de viktigste trivselsfaktorene er personalets kompetanse, vennskap og lek.nor
dc.language.isonor
dc.titleHvordan trives barn med spesifikke språkvansker i barnehagen?nor
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2015-09-07T22:07:29Z
dc.creator.authorKandal, Bente Oddny
dc.identifier.urnURN:NBN:no-49714
dc.type.documentMasteroppgave
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/45821/1/Masteroppgave.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata