Hide metadata

dc.contributor.authorNguyen, Thao Thi Phuong Elizabeth
dc.date.accessioned2015-09-07T22:04:37Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationNguyen, Thao Thi Phuong Elizabeth. Språktilegnelse gjennom lek i barnehagen - en komparasjon av lekformer og vurdering av barnehagens kontekst for språkbruk og deltakelse - En observasjonsstudie. Master thesis, University of Oslo, 2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/45730
dc.description.abstractnor
dc.language.isonor
dc.subjectBarnehage
dc.subjectspråk
dc.subjectspråktilegnelse
dc.subjectlek
dc.subjectlekformer
dc.subjectObservasjon
dc.subjectBarn
dc.subjectmed
dc.subjecthørselstap
dc.subjecti
dc.subjectsosial
dc.subjectinteraksjon
dc.titleSpråktilegnelse gjennom lek i barnehagen - en komparasjon av lekformer og vurdering av barnehagens kontekst for språkbruk og deltakelse - En observasjonsstudienor
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2015-09-07T22:07:15Z
dc.creator.authorNguyen, Thao Thi Phuong Elizabeth
dc.date.embargoenddate3015-05-29
dc.rights.termsDette dokumentet er ikke elektronisk tilgjengelig etter ønske fra forfatter. Tilgangskode/Access code A
dc.identifier.urnURN:NBN:no-49704
dc.type.documentMasteroppgave
dc.rights.accessrightsclosedaccess
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/45730/7/Masteroppgaven---Thao-Elizabeth-Nguyen.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata